SMART ID DYMANICS

Smart ID Dynamics înglobează produse software proprii, concentrate pe dezvoltări pentru digitalizarea și automatizarea proceselor industriale prin soluții de mobilitate enterprise, a operațiunilor logistice din cadrul depozitelor și magaziilor, trasabilitate, incident management, data collection, Industry 4.0 (Industrial IoT), inventarierea mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar și furnizarea de servicii profesionale cu valoare adăugată. Misiunea noastră este să digitalizăm procesele de business ale clienților noștri.

Suntem o companie orientată către client, cu o echipă ce are peste 15 ani experiență în industrie. Soluțiile dezvoltate de noi ajută companiile sa aibă vizibilitate în timp real asupra procesului de producție, asupra stocurilor, asupra mașinilor din producție și asupra activității sau operațiilor efectuate de către operatori, prin utilizarea celor mai noi tehnologii (software și hardware) și integrarea acestora cu sistemele informatice deja existente la client. Proiectele noastre de succes ne-au ajutat să creștem și să ajungem liderul pieței de automatizări, cu o cifră de afaceri de peste 11 milioane Euro în 2017, 70 de angajați, majoritatea cu specializări și certificări specifice, și prezență teritorială în marile orașe ale țării, ceea ce ne oferă  oportunitatea de a fi aproape de clienții noștri prin furnizarea de servicii și suport cu valoare adăugată.

Compania Smart ID Dynamics este de asemenea, cel mai mare distribuitor de pe piața din România al produselor hardware de la cei mai importanți vendori de tehnologie cum ar fi Zebra, Datalogic, Advantech, Panasonic Toughbook, Printronix, Soti, Avery Berkel, TSC, Ses-Imagotag; ceea ce a adus companiei atât premiul „Best Solution Partner” din partea Zebra Technologies cât și distincția de Premier Partner al Panasonic Toughbook.  Serviciile profesionale și consultanță de business sunt puse în valoare de cea mai experimentată echipă din piață.

De asemenea, suntem unic partener în România al companiei RETHINK ROBOTICS, prin care aducem în liniile de producție roboții colaborativi.  Roboții inteligenți, colaborativi ai Rethink se pot adapta la variabilitatea reală a lumii, pot schimba rapid aplicațiile și pot îndeplini sarcini precum oamenii. Acești roboți permit în sfârșit producătorilor să înceapă automatizarea sarcinilor din fabrică și le ofere noi oportunități de a-și îmbunătăți procesele interne pentru a rămâne competitivi pe piață.

Companii reprezentate în România

Produse

  • Shop Floor Management :

  • Soluția Shop Floor este situată la nivelul Operațiunilor din Producție, în MES. Interacționează cu sistemul ERP al fabricii și cu echipamentele din producție și aduce importante contribuții tuturor indicatorilor de management al performanței fabricii.

    Conține module de Operatiuni în Producție; Operațiuni Stocuri; Operațiuni Calitate și Mentenanță și Planificare.

  • Soluția folosește componente software și hardware pentru a realiza inspecții la viteze uriașe, e.g. sute de produse pe minut, cu precizie și încredere foarte mare: Senzori; Lentile; Sisteme Procesare “Vision”; Sisteme de iluminare; Sisteme de comunicații.

SmartStock

Aplicația SmartStock captează date cu ajutorul scanerelor de coduri de bare si permite optimizarea fluxului de gestiune a produselor in cadrul unei companii. Aceasta are rolul de a automatiza toate procesele aferente gestiunilor, pentru diferite operatiuni asupra produselor:

Evidenta si gestionarea receptiei produselor din productia proprie (sau de la furnizori);

  • -Asezarea la raft a produselor, pe locatii scriptice de depozitare (put-away);

-Transferul produselor intre gestiuni si / sau mutarea acestora la alte locatii de depozitare;

-Ridicarea produselor „de la raft” in vederea livrarii (picking);

-Livrarea produselor conform comenzilor;

-Emiterea a diferite rapoarte asupra operatiunilor procesate, respectiv asupra stocului de produse.

Caracteristicile principale:

  • -Este un sistem robust si redundant;

  • -Permite folosirea aplicatiei in mod on-line/off-line asigurand continuitate in folosirea sistemului indifferent de zona din depozit si /sau acoperirea wireless;

  • -Aplicatie configurabila conform particularitatilor clientilor;

  • -Comunicatia online a datelor procesate in BO si FO, datele procesate pe terminale fiind comunicate instantaneu modulului central. Aplicatia va fi configurata sa comunice bidirectional intre BO si FO utilizand reteaua wireless si prin GPRS/3G/4G (utilizand terminale mobile specifice), prin intermediul unui server de comunicatie adecvat;

Asset Management

Solutia capteaza date cu ajutorul scanerelor de coduri de bare si ofera vizibilitate asupra ciclului de viata al echipamentelor incluzand si perioada de functionare, simplitate in planificarea proceselor de achizitie si mentenanta al asseturilor. De asemenea, mentine un istoric al problemelor aparute si ale reparatiilor efectuate asupra asseturilor.

Vine in sprijinul activitatilor specifice departamentelor de contabilitate ale companiilor beneficiare.

-Este destinat folosirii in sistem multi-utilizatori (useri concurenti) accesul si drepturile acestora fiind definite clar in sistem.

Aplicatia functioneaza atat de sine statator cat si interfatata cu un sistem ERP.

Avantajele folosirii solutiei:

  • -Mareste durata de viata a asseturilor prin coordonarea de programe de mentenanta preventive crescand performanta de operare a acestora.

  • -Mentine acuratetea informatiilor privitoare la mijloacele fixe si a localizarii acestora.

  • -Tine evidenta ciclului de viata al asset-urilor  de la achizitionare, punere in functiune, utilizare , pana la scoaterea din functiune.

  • -Genereaza rapoarte pentru diferentele constatate.

  • -Permite gestionarea tuturor valorilor unei companii prin identificarea lor in orice locatie / punct de lucru.

  • -Urmareste gradul de uzura a mijloacelor fixe.

Smart.Target

Smart.Target oferă o platformă pentru dispozitivele mobile, menită a ușura comunicarea cu angajații.

Aplicația Smart.Target face ca schimbul de informații și anunțarea proceselor interne în cadrul corporației să se realizeze mai ușor. Aplicația beneficiază de un meniu complet, ce oferă plugin-uri pentru toate nevoile de comunicare, inclusiv știri, communicate HR, curs valutar, evenimente, horoscop, program de lucru chiar și meniurile săptămânale din restaurantele interne.